Ugrás a fő tartalomra

Hogyan Nő az erő benned?

Az Activia InSync-kutatása szerint a magyar nők mintegy 80%-a egyetért azzal az állítással, hogy a belső kritikusuk minden egyéb tényezőnél erősebb negatív hatást gyakorol rájuk az élet számos területén: a munkahelyén például a válaszadók kétharmada nem mer a közösség előtt hangot adni véleményének. Az eredmények szerint a magánéletben is siralmas számadatokkal rendelkezünk a nemzetközi kutatáshoz képest: a nők 89%-a úgy érzi, a túlzott önkritika visszaveti őt a kapcsolatokban, 70%-a pedig kellőképpen vonzónak sem tartja magát.
✍️ olvasható itt: https://femina.hu/kapcsolat/belso-kritikus-almasi-kitti/   
Saját sorsomon keresztül is megtapasztaltam ezeket az érzéseket. "Akkor" még nem ismertem a saját erőmet, nem ismertem magamban a NŐ értékeit. 20 év kellett hozzá, hogy ma azt a nőt láthatom a tükörben aki végigjárta azokat a stációkat ahol a kitartás erejével nőt bennem a NŐ méltósága.Hívatásom lett a közvetítőm ennek a megélt tudásnak az átadásában. Bárhol is tartasz ezen az úton, egy cipőben járunk, nem vagy egyedül! Aki megélte a szenvedést megtanulja az együttérzést. Akkor tudsz maradandóan, és sikeresen változtatni az életeden, mikor már nem szégyelled gyengeségeid, és más gyengeségeit látva nem az ítélet, hanem a megértés születik meg benned.

A tested leköveti a benned zajló érzéseket, és gondolataid köréd rendezik az életkörülményeidet!
🙏 Hálás vagyok Nektek, hogy itt vagytok, és közös "munkával" dolgozhatunk azon, hogy a bölcs nő életet adjon a jövő nemzedékének, akkor is ha nem szül, de jelenlétével tanít, és példát mutat.
Szeretettel 🌷
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."