Ugrás a fő tartalomra

Az angyalok köztünk járnak
Én hiszek az angyalokban, hiszek abban, hogy léteznek és, hogy a nehéz helyzetekben ott állnak mellettünk.Lehet, hogy nincsen glóriájuk vagy szárnyuk, de mégis rendelkeznek azokkal a tulajdonságokkal, amelyek igazi angyallá varázsolják őket.Ezt a csodát láttam meg abban a vendégemben, akit 5 éve ismertem meg a Vera mama személyében. Találkozásunk első pillanatától "ismerős" volt. A kölcsönös tisztelet és szeretet évek alatt csak gazdagodott, meghitt beszélgetésekkel, rendszeres találkozásokkal alkalmával.Hálás vagyok a sorsnak, hogy közös útra terelte lépteinket, és ebben az életben is megismerhettük egymást. Köszönöm a bizalmat Vera mama

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."