Ugrás a fő tartalomra

KEDVES OLVASÓ 🙂
Hordozunk magunkkal régi történeteket, emlékeket, helyzeteket, személyeket, feladatokat, amelyekkel oly sokszor nem tudunk mit kezdeni.Számtalan helyzettel találkoztam életem során voltak szívfacsaró tapasztalatok, melyet akkor abban az időszakban sors csapásként éltem meg , ma már tudom Tanítóim voltak..Mint oly sok szülő vallja "gyermekem a legszebb ajándék az életemben!Számomra is Ő 🤱a legőszintébb barát, a leghűségesebb útitárs, a legkritikusabb figyelőm, a Mesterem akitől mindig tanulok.
Sokunk számára a felnőtt kort a gyermek nevelése hozza el.Mert azok a minták melyek bennünk futnak akkor vállnak láthatóvá. A pozitív hozzáállás segíthet abban, hogy a régi sémákat átszínezzük, mégis ott vannak az " alapok" melyek árnyéki énként követnek, nem szaladhatsz el... Világossá akkor válik, ha megérted, a LÉNYEGÉT, hogy szüleid is egy mintát követtek, nem volt más választásuk! A megértés által megszületik benned a megbocsájtás, és az elfogadás. MegÉrni rá, hogy elfogadd a múltat a lehető legszebb feladat. Vannak helyzetek mikor másként reagálnál mint a te szüleid...de mégis ugyanazt látod magadba? olyan vagyok mint ők ?
Igen, ismerd fel...ismerd meg...ne ítélkezz, a fejlődésed lehetősége ott rejlik számodra. És a MegOldás ideje is eljött 🙏

Szeretettel: Bart Ildikó
Eft terapeuta
📞+ 3630/ 95 00 336

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."