Ugrás a fő tartalomra
Szeretem azokat a filmeket, amelyek megérintenek. Nem kicsit, hanem úgy nagyon, hogy még másnap és sok nap elteltével is itt motoszkál bennem. Van jó pár ilyen és a tegnapi film is ilyen volt! Mit láttam? Will Smith új filmjét: Váratlan szépség (Collateral Beauty)
A főszereplő Howard (Will Smith) egy sikeres New York-i cégvezető, akivel szörnyű tragédia történik és ennek hatására, megváltozik az egész élete. Nem bírja elviselni ami történ, nem tudja feldolgozni, elfogadni és egyre távolabb sodródik a való világtól.
Sok mindenre emlékszem a filmből még ma is, de ami igazán megragadt bennem, az a pár mondat volt, amit Howard-nak mondott a szeretet:
„… mindenben ott vagyok! Én vagyon a sötétség és a fény, a napsütés és a vihar…. de most éppen úgy itt vagyok a fájdalmadban is. Én vagyok a lényeg mindenben. Én vagyok a végső miért. Ne akarj nélkülem élni. Kérlek…! „

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."