Ugrás a fő tartalomra
Úton vagyok, tanulok, figyelek. Ez életem végéig így lesz. Vannak akik társul szegülnek mellém, egy darabon együtt haladunk, ő tanít, én tanítom, van amit ő tud, van amit én, beszélünk és hallgatunk. Figyelünk. Magunkra és egymásra. Majd elválunk, mert ő arra, én emerre, a közös út ennyi volt. Megőrzöm az emlékeimben, bármennyi is volt a közös út, bármennyi volt a közös tapasztalás. Megköszönöm neki. Továbbmegyek, új útitársakkal, új tapasztalásokkal találkozom, mert így írja a sorsom, így írtam meg magamnak, mielőtt ezt az életemet választottam.
Egymásra épülnek, beépülnek a sejtjeimbe a leckék, a felismerések, a kipattant időkapszulákból felsejlő emlékezet kódjai.
Úton vagyok, amíg élek. És azután is a Végtelenségben. Veletek. Együtt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."