Ugrás a fő tartalomra
Kedves olvasó
Fontosak a visszajelzések. Köszönöm, hogy megoszthatom ezt a levelet, a múlt hét tapasztalataiból.
Kedves Ildikó!
Egy fantasztikus hétvégén vagyok túl, melyet Neked és a talpmasszázsnak köszönhetek! Ahhoz képest, hogy múlt hétfőn még a járás és az ülés is fájt az al - és oldal hasi fájdalmaim miatt, melyet már magam se tudtam mi okoz, a keddi talpazás után estére már enyhültek a fájdalmaim. Pár nap alatt pedig teljesen elmúlt, így gond nélkül vágtam neki a hétvégi egész napos programunknak. 😊 Mégegyszer köszönöm, hogy segítettél és gyorsan fogadtál, egy Csoda vagy!  Puszi V.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."