Ugrás a fő tartalomra
A fájdalomról 

Amikor azt mondod fáj, érezheted ezt az érzést a lelkedben, de a testedben is. 
Maga az érzés fogva tart, nem ereszt, minél tovább benne maradsz, annál inkább uralni fog. 
A kérdés: jó-e ez neked?
Rajtad áll, meddig akarsz szenvedni.
A fájdalmat okozhatja bármi - átélt trauma, szeretett személy elvesztése, munkahely elvesztése, értelmetlen vita stb.- az eredmény ugyanaz.
Kínzó érzés, amivel kezdeni kell valamit.

"Az évek alatt, amióta használom az EFT-t, nekem ez volt a legnagyobb segítség.Lehet, hogy sokszor nem tudtam meg sem szólalni, mert annyira fájt, de a kezem mindig kéznél volt.
Csak kopogtattam folyamatosan, és szép lassan oldódott a fájdalom. Sikerült kikapcsolnom a rossz érzéseimet. 
Néha percek alatt, de bizony előfordult, hogy több napon keresztül kopogtattam."
Ha megjelent bennem egy érzés, vagy gondolat kimondtam hangosan. Ha dühös voltam akkor is kopogtattam.
És jött az enyhülés."
Ne tartsd magad sokáig az önsajnálatban!
Az élet szép, még ha néha az árnyékosabb oldalát is mutatja feléd.
Akarj változni, változtatni!
Kezd el MOST!

Barti Ildikó
Eft terapeuta
☎️+3630/9500336

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."