Ugrás a fő tartalomra
Amit életnek neveznek az számomra nem az, ha csak várakozok valamire, hogy megtörténjen végre. Ennek a várakozásnak semmi köze a türelemhez. Mert nem teszek semmit, csak várok, hogy majd egyszer.. ..Természetesen előfordulhat, hogy csak úgy megérkezik, amire vágytam, de mindez az én közreműködése nélkül történik. A kisebb nagyobb sorscsapások, válságok, amire már csak reagálni tudok. Nekem az élet az, amikor #megcselekszem azt amire #vágyom. Minden amit az életemben elértem magamnak köszönhetek, a #kitartásnak, annak, hogy a hitem minden #próbatétel alatt #erőt adott. Abszolút egyetértek, hogy a nehézségeinkből tudunk igazán építkezni és fejlődni. De már azt is tudom nem kell áldozatként megélni mindezt!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."