Ugrás a fő tartalomra
Kedves vendégeim 
Fontosnak tartom a céljaim meghatározását. Hívatásom során elértem mindent amire vágytam, megtettem mindent amit megtehettem természetesen ezt csakis a kitartásomnak köszönhetem, hogy a nehéz időkben nem adtam fel. Erre ösztönözlek téged is.Meríts erőt olyan emberek életéből akik saját határaikat túllépve szolgálják a jót, a harmóniát, építik gyermekeink jövőjét.
Szeptemberben megmutatom számodra is, különböző szakemberek szemléletén keresztül, ők hogyan érték el a céljaikat, hogyan tartják ép testben ép lelküket szellemüket egyaránt. Különböző területek képviselőit hívtam meg az Egészség Stúdióban, akik könnyű elérhető módon megmutatják azokat ez erőforrásokat melyekből te is meríthetsz motivációt, tapasztalatot.
Szeretettel
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."