Ugrás a fő tartalomra

Köszönöm,hogy vannak ėrzėseim,amit feltudok használni az öröm ėrzėsėre.
Köszönöm,hogy ma is felkelhettem,hogy szerethessek.
Köszönöm a biztonságot,amivel megteremtem magamnak ės a körülöttem ėlőknek a nyugalmat.
Köszönöm a bősėget,amivel minden nap gyarapodhatok,ės fejlődhetek.
Köszönöm az áldást ami önbizalommal hittel ės kieggyensúlyozottsággal tölt el.Köszönöm a látásomat,hogy ėszrevehetem vele a gyönyört ami körülvesz.
Köszönöm a hallásomat,amivel hallhatom a madarak csiripelėsėt.
Köszönöm a szaglásomat,hogy eső után ėrezhetem a friss ternėszet illatát.
Köszönöm a szeretetet,mert adhatok belőle ės így ėnis boldogabb lehetek."
#hála #köszönet #egészségstúdió #öröm
Forrás : Megértés

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."