Ugrás a fő tartalomra

Hálás vagyok a sorsnak, hogy hívatásom elmélyítésében a szüntelen tanulás, a kíváncsiság, a fejlődés kiapadhatatlan hajtóereje határtalan távlatokat nyit számomra.
2010 ben az első bejegyzéseim olvashattátok Harmónia Minden Szinten blogom oldalain.
2013 ban megnyitottam az Egészség Stúdiót ahol állapot felmérések zajlottak,majd Gyuri bácsitól tanult gyógynövényismeret elsajátítása után fitóterapeuta lettem, így már a gyógynövények segítségével egyéni igényeknek megfelelően teakészítmények fogyasztását javasolhattam. Majd a reflexológia csodálatos hatásait elsajátítva a manuál terápia finom hatásait is alkalmaztam.
Tanulmányaim során megértettem azt is,hogy valójában az ember tudatának, szellemének van a legnagyobb hatása a testre. Amikor elkezdünk gyógyulni és új reménnyel töltődik meg az ember elméje, testi fájdalmai fokozatosan elhagyják testét, akkor lelke is szárnyalni kezd. Érzelmeink megértése nagy hajtóerő a gyógyulásban, Eft technikák elsajátításával az érzelmek felszabadítása segít abban, hogy tisztábban lássuk az elakadásokat. Pl depresszió esetén, pánikroham, szorongásos reakciók kezelésében.
A modern kor embere eltávolodott a természettől, és elfeledte, hogy a betegség a felborult harmónia következménye, ennek a harmóniának a helyreállításában segíthetek természetes gyógymódok segítségével a hozzám fordulóknak.
Szeretettel 
Barti Ildikó
Természetgyógyász
Fitóterapeuta
Eft tanácsadó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."