Ugrás a fő tartalomra
Hiszek magamban 
Hiszek abban, hogy mindaz, amit megálmodtam megvalósul.
Hiszek a gondolatok erejében és hiszem, hogy nincsenek véletlenek.
Hiszek a vonzás törvényében és abban, hogy minden okkal történik.
Hiszek abban, hogy amit másoknak adok, azt visszakapom az élettől.
Hiszem, hogy az emberek okkal lépnek be az életünkbe és meggyőződésem, hogy a távozásuknak is oka van.
Hiszem, hogy egy kedves szó, egy mosoly, egy nem várt ajándék szebbé teheti a másik napját.
S amiben a legjobban hiszek, az én magam vagyok.
Hiszek a kitartásomban, a meg nem szűnő optimizmusomban, az életkedvemben, abban, hogy bármi történjék is, mindig minden helyzetből felállok és megerősödve megyek tovább.
Szó szerint, menthetetlenül hiszek magamban. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."