Ugrás a fő tartalomra

 



Fontos felismerések vezetnek a valódi önismerethez:

Minden megélés az én reakcióm egy adott helyzetre

Amit gondolsz, teszel, hiszel az jelenik meg az anyagban

A másik ember, megoldásra váró feladata nem az én dolgom.

Ha valaki haragszik ràm, azzal a mèreggel neki van dolga, nem nekem.

Bármikor - bármire - bárkinek mondhatok nemet, akkor is, ha a másiknak olykor nem tetszik.

Valóság és illúzió közt, a józan ész tesz különbséget

Nem kell ‘megmentenem’ mindenkit.

Nem vagyok jobb ember attól, ha feláldozom önmagam a másikèrt.

Nem önzőség kiállni önmagamért.

A boldogságom - boldogtalanságom rám tartozik.

Jogom van önmagam lenni.

Jogom van az érzéseimet megélni.

Az álmaim az én dolgom.

Èpp úgy vagyok jó, ahogy vagyok.

Meghùzom a határaimat, mert feltételek nélkül elfogadom - szeretem - tisztelem önmagam. Kívánok jó egészséget a felismerésekhez. Szeretettel: Ildikó 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."