Ugrás a fő tartalomra

 

Mindazt amit elértem a kitartásomnak köszönhetem, mert nem kaptam meg azt amire vágytam. Megvívtam a saját harcaimat, magammal is. Kitartottam, akartam, tettem minden nap a céljaimért, még akkor is, ha nem kaptam érte "elismerést" , bíztatást.
Amit adsz, visszajön hozzád...mindaz amit elengedsz szabaddá tesz téged. De csak akkor tudod "igazán" elengedni, ha megérted, mit tanultál belőle! Minden ember a saját élettapasztalatain keresztül tanul, ezért ne ítélkezz felette, nem jártál az ő cipőjében.
Tanácsot adni, akkor érdemes igazán, ha kérik. Segíts ott ahol tudsz, mert holnap a terheid cipelve neked is megfogja valaki a kezed.
Minden nap egy lépéssel közelebb jutok a célomhoz. Gyermekem saját példámmal nevelem.
Hálás vagyok a szűleimnek, hogy megajándékoztak az élettel. Az élet tele van lehetősegekkel, rajtad áll, hogy egy adott helyzetből mit hozol ki, hogyan reagálsz, mit tanulsz általa.
Hálásan köszönöm, hogy itt vagy és olvasod a soraimat.
Egymást segítve, támogatva egy cél felé tartunk, mindenki a maga útján, a maga módján tapasztal és nemesedik általa. 🙏💓
Szeretettel:
Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."