Ugrás a fő tartalomra

 

     Minden nehézségnek ami életünkben felmerül az ellenállásból származik, a fájdalomtól való félelem az alapja, még hozzásegít az önismeret hiánya vagy a bűntudatból fakadó vezeklési kényszer, amire talán nem is gondolnánk. Azt vesszük észre, hogy folyamatosan ugyanabba a színdarabba csöppenünk, csak más szereplőkkel. Ők szembesítenek a régi fájdalmakkal, amiket még nem dolgoztunk fel. Különböző helyzeteknek sokszor azonos a gyökere. Mert vágy természetünk, érzelmeink nincsenek tudatosan megértve. Az érzelmek tudatos megélése fontosabb, mint az üres elméletek! Tapasztalataink minősítéssé válnak, pedig csupán jelenlétre tanítanának jelen lenni a testünk jelzéseiben, a lelkünkből jövő érzéseknek és a bennünk lévő folyamatoknak az ismeretével, könnyebben tudunk változtatni. 

   Tudom, hogy saját életem változásait azért tudtam megélni, mert szívemben hordoztam a nyitottságot  a teljesség felé. Olyan segítő a nyitottság, mely az érzéseink által más szemszögből is megmutatja a külvilágot.

Kívánok számodra is megértő figyelmet az önismerethez: Ildikó

Fotót magam készítettem, ahogy az írást is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."