Ugrás a fő tartalomra


 Szabadság 

    Sok esetbe a fogalmak mögött elrejtőznek a tartalmi erők. Hiszen az elme azon van, hogy a lelki tartalmat az emlékek mögé rejtse igy az egyéni élet felismerései csak kitartó munkával ismerhetők, tapasztalhatók meg. Saját életem emlékei révén megértettem azt, hogy minden élet esemény mögött egy magasabb erő van.  Hogy a másik ember szabadságát tisztelve olyan fokú tapintat sajátítható el, mely őt nem fosztja meg a szabadságától. 

    Életünk nem öncélú, minden cselekedetünkben benne vannak a minket körülvevő csodák. Még ebben a lélekmorzsoló időkben is, látom, érzem, hogy apró mozzanatokban mekkora erő van. Látni az emberek szemében a hajlandóságot a változásra. Természetesen az ellenkezője is jelen van, mégis szabad akaratod van eldönteni mi az amit felnagyítasz a napjaid során. 

 "A cselekvés iránti szeretetben élni és a másik akaratát megértve őt élni hagyni, ez a szabad ember alapelve." Rudolf Steiner 

Kívánok számodra belső békét az önismereti utadon: Ildikó

Fotót magam készítettem


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."