Ugrás a fő tartalomra

Boldogság & megélés


 Mindannyian a boldogságot keressük. Érzelmeink színpalettái számtalan lehetőséget mutatnak. Mindannyian ugyanazon érzelmek mentén éljük az életünket, a számtalan színből merítve. Mégis, ha nehézség adódik az a kérdés, ki milyen megküzdési eszközt talál, ami segíthet a problémák /feladatok megoldásában. Számomra az elmúlt 20 év ezeknek a lehetőségeknek a megismerésével zajlott, volt hogy végtelen kékségig is eljutottam. És volt, hogy megviselt egy adott helyzet.  Ma már egyre tisztább az ég felettem is és a helyzetek apró bárányfelkők a Tudat kék égen.
Kívánok számodra is megérkezését tudatos kék egén. 🤗Szeretettel : Ildikó. 
A fotót magam készítettem 2019. Olaszország 


#talasztalatok #lehetősegek #egészsegstúdió #kitartás

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."