Ugrás a fő tartalomra

Mi történik velünk, mikor felnövünk?


 Mi történik velünk, mikor felnövünk?

  Nem vagyunk már a jelen pillanatban. Mert vagy a múlt miatt, vagy a jövő miatt aggódunk. Nem tudhatjuk, hogy lesz e holnap, mégis megkapunk ehhez minden lehetőséget. Én tegnap e csodás fák közt sétáltam, de tíz évvel ezelőtt erre nem is gondoltam. 


Emlékeznünk kell, hogy kik is vagyunk valójában.

Hogy sokkal több erő van bennünk, mint azt valaha gondoltuk volna. A jelen tudatos megélése megmutatja mindazt a csodát amiben részünk van.

   Talán itt az ideje belátni, hogy életünk magasabb összefüggéseiben van a cél amiért itt vagyunk 🌍 Szeretetttel: Ildikó. A fotót magam keszitettem

#megértés #fegyelem #cél #döntés #életednemöncélú #egészségstúdió #természet

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."