Ugrás a fő tartalomra

Önazonosság & hit


   Légy őszinte önmagadhoz! Mikor a felismert "gyengeségeidre" rálelsz és szépen lassan sorjában megérted mit köszönhetsz nekik. Majd döntéseket hozol, határokat szabsz, hogy meddig van az a bizonyos küszöb amin keresztül átléped a határaidat. Szavahihető maradsz önmagaddal szemben, ezt hívják talán következetességnek, akkor megszületik a belső béke.  

      A teremtés önmagadban kezdődik ❤️ ott van a feladat minden áldott nap. Mert ami benned zajlik megmutatkozik az életed minden területén. A magam poklát én is megjártam és megtanultam megújulni és megbocsájtani önmagamak. Minden nap cselekedni, tenni azért, hogy az élet teljes legyen.

Kívánok neked minden nap megújuló erőt, hitet, bizalmat önmagadban. Szeretettel :Ildikó 🤗

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."