Ugrás a fő tartalomra

Felfedezések


 Életút mely különböző próbákon keresztül vezet. Helyek melyek ismeretlenek az elme számára. Beavatás az élet keresztútján próbák formájában hozza élénk a lehetőségeket a valtoztatásra/változásra. 

   A svéd rendező, Edgar Hagen pszichotikus élményeket taglaló filmjében a következő kérdéssel él :

"Hosszú ideje kerdezgetem magam egy bizonyos félelmem eredetéről. Annak a félelemnek, hogy hirtelen elveszítem a kezemben tartott szálakat, káoszba süllyedek, és végül teljesen elveszítem az eszem. Lehetséges - e, hogy ez a félelem csupán azért merül fel, mert ismeretlen a visszafelé vezető út? "

   Sokunk számára ismerős talán ez a kérdés. Felébreszti a kíváncsiság erejét és ösztönöz a válasz megtalálásában. Kívánok hozzá kitartást, alázatot. Ildikó 🌞



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."