Ugrás a fő tartalomra

Kitartás



 Mindazt amit elértem magamnak köszönhetem, mert nem kaptam meg azt amire vágytam. Megvívtam a saját harcaimat, magammal is. Kitartottam, akartam, tettem minden nap a céljaimért, még akkor is, ha nem kaptam támogatást, bíztatást. Elfogadtam, hogy a változások életünk napsugarai. Lehet akkor abban a helyzetben nem így gondoljuk 
 Amit adsz, visszajön hozzád...mindaz amit elengedsz szabaddá tesz téged. De csak akkor tudod "igazán" elengedni, ha megérted, mit tanultál belőle! Minden ember a saját életén keresztül tanul, ezért ne ítélkezz felette, nem jártál az ő cipőjében! Tekintetem az égre emelem, méltó vagyok elődeim hagyatékára, mert ők adnak nekem tartást a nehéz időkben. 
Tanácsot akkor adj, ha kérik, segíts ott ahol tudsz, mert holnap a terheid cipelve neked is megfogja valaki a kezed, nem azért mert kéred, szívesen teszi.
Minden reggel felajánlom a napomat, a benne  tapasztaltakat. Végtelen hálával a szívemben teszem a feladatomat. Minden nap egy lépéssel közelebb a céljaimért. Gyermekem saját példámmal nevelem. Hálás vagyok a szűleimnek, hogy megajándékoztak az élettel.
A múltat nem síratom, ölelő karjaimba fonom, mert neki köszönhetem azt akivé formált.
Nem könnyű az élet, de tudnod kell minden érzelem, gondolat csak felhő a tudat kék egen. Ismerd meg, figyeld meg őket, törekedj rá, hogy te irányítsd ne ők téged! 
Szeretettel:
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."