Ugrás a fő tartalomra

Szívem fele ott, fele itt

Szívem felé itt, fele ott 
Hazám és otthonom a csillagos ég 
Mégis a föld fele irányul a gondolatom 
Tekintetem a színpadon 
A darabjaim számtalan arca s karaktere 
Fontos volt ...
A szerep formálta arculatom 
Hittem a harc lényegét
Ma már tudom, az ész diktálta tempóm 

Szenvedélyel átitatott akarat Ragaszkodásom könnyei közt rózsa S tövis ,
Utolsó csepp vérig küzdő akaratom
Bölcső és kereszt közt zarándok,
Jó volna megérkezni ,
 S olykor megpihenni 
Hegyek közt a zöld fűben heverészni
Csókot kapni 
Szívet melengető tekintetében
Egy testben dobbanni 

Sok szeretettel írtam 
Kívánok minden olvasónak az új esztendőben is kitartó erőt, könnyedséget 
Szeretettel : Ildikó 🥂

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."