Ugrás a fő tartalomra

Milyenné váltál....

"Semmilyen szél nem kedvez annak, aki nem tudja, melyik kikötőbe tart." Ha nem tudod, mit miért teszel, ha csak reagálsz, sodródsz, sosem oda jutsz, ahová szerettél volna. Pontosabban, csak arra eszmélsz, hogy te nem is akartál itt lenni. De mégis hol akarsz lenni? Ki akarsz lenni? Milyen akarsz lenni? Mit akarsz tenni? Miben akarsz hinni, és mit akarsz tenni azért, hogy az kihatással legyen az életedre? 

A mai világ egy ilyen "aminek jönnie kell, hadd jöjjön, aminek mennie kell, hadd menjen" jellegű gondolkodással van átitatva. Ez egyfajta vaksorsba vetett hit, azaz, hogy az életnek nincs semmilyen "helyes" iránya. Minden csak azért jön, mert "jönnie kellett", és csak azért megy, mert "mennie kellett". Ha hagyod magad irányítani egy ilyen szellemiség által, végül te magad leszel az, aki jön-megy céltalanul a világban.

Az élet szerintem önmagában is pont elég környezeti hatással jár együtt, és időről időre fel kell tenned a kérdést magadnak: az vagyok, aki lenni akartam? Ott vagyok, ahol lenni akartam? Azt csinálom, amit csinálni akartam? Azt hiszem, amiben hinni akartam? Vegsősoron: önmagad vagy-e még? 

Istennek van terve az életeddel. De hinned kell ebben a tervben. Keresned kell ezt a tervet. Van, amiért meg kell küzdeni, amiért ki kell állni, amit nem engedhetsz el, amit meg kell vallani, van, aminek ellene kell állni, el kell utasítani. Ezeket mind tartásnak, gerincnek, vagy bibliai szóval állhatatosságnak nevethetjük. Az állhatatosság azt jelenti, hogy beleállsz valamibe, és meg is állsz benne! 

Igen, vannak dolgok, amik elmúlnak, de van-e ami megmarad? Milyenné váltál, míg úton voltál, és jöttek-mentek az életedben a változások?"
Forrás : Újragondoló

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."