Ugrás a fő tartalomra

Minden út....

"Minden út első lépéssel kezdődik"
Klaus Douglass

Minden út első lépése meghatározó, mert akkor derül ki, hogy a késztetésen túl milyen erő szükséges a tovább haladáshoz. Az önismeret, a személyiség megismerés, az önmegvalósítás, az önnevelés mind az út első szakaszának lépései. Majd a lelki utak, ahol segítő módszerek, technikák, szelíd eszközök segítségével felfedezzük az elakadásokat és feloldottuk, megértjük a családból hozott impulzusokat, mintákat.
Aztán mindezek után, mikor minden segitő technikát megismertünk, jöhet a szellemi kultiváció.
Azon túl, hogy ki vagyok, mit éltem meg, hogy reagálok életem történéseire, elindult egy mélyebb felfedezés ki munkálkodik bennem? Mi az- az erő ami áthatja testem, érzéseim, a gondolataim ( hiszen a gondolatokat nem az agy szüli, az agy ebben a szerepben csak közvetít) 

Az a bizonyos első lépés, emlékszel?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."