Ugrás a fő tartalomra

Csodák tanítása

Szeretett Istenem kérlek, alakíts át engem. Tégy olyan emberré, aki többé nem fél attól, hogy felderítse azokat a gondolatokat is, amelyekről eddig nem tudott. Segíts megerősödnöm abban, hogy a Te támogatásoddal minden lehetséges. 

Kérlek, mutasd meg nekem, hogy mely gondolatokra van szükségem ahhoz, hogy azt az életet éljem, amit Te szántál nekem. 

Szeretném elengedni a lelkifurdalást is, amit időről időre afölött érzek, hogy talán rosszul csinálom a dolgokat. Kérlek, nyugtass meg, és mondd el nekem újra és újra, hogy semmiképpen sem ronthatom el. 

Szeretnék bízni magamban, az életemben, a többi emberben, a világban. És persze – mindenekfölött – szeretnék bízni Benned. 

Segíts elengednem azokat a gondolatokat, amelyek távol tartanak az örömtől, amelyet Veled összekapcsolódva átélhetek. Köszönöm. Áldás. "



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."